TeMaNKu

Wednesday, October 20, 2010

smakin ari,smkin syg..

slm..tiba2 je ptng2 nie nk mnulis ssua2..lam dlema diri ini..hnye lah prsoaln yg xpnah selesai..
y?y?Y?..knpe..?knpe..?knpe prlu dia,bkn owng laen..sdngkn de yg laen yg sudi brtmn n mmberikn ksihsyg..ati tlng la aku..jgn cm nie..bkekn la ia utk owng laen..2gu dia yg x pasti..aku sj je brmaen api,wlpon taw akn trbkr jgk s2 ati 6t..adakh aku ckup kuat..?brsedia menerima smua ini..;(((..haryati..tlng blaja menerima hakikat yg dia bkn dciptakn wat kamoo..kau pon taw kn sktnye ble dkcewakn..n ingt..!!!jgn bg owng laen rse pe yg kau rse..hnya tuhan je yg taw betapa peritnye mse 2..dia hadir tepat pd msenye..dia la yg merawat luka,dia la yg menyinar ari2 ku yg suram tanpa bintang..dlu xpnh rse pe2 pon..sekadar brteman biasa..tiba sejak akhir2 nie aku rse laen..aku dh jth cinta kt dia..OMG..aku rse nie s2 kesilapn yg plng bsr yg pnh aku lakukn lam idop..xspttnye brlaku..tp mkin aku cbe nafikn,mkin trseksa ati n jiwa ini..

No comments:

Post a Comment

awek cun @ ensem boy kata..: