TeMaNKu

Thursday, February 24, 2011

MEnCintaiMu

salam semua..slmt pg..pg2 jumaat nie den nk jiwang2 karat cikit..psl brcinta..ayat2 yg trsusun indah itu pnh brmkna buatku sendiri..berhentilah mencintai owng yg xmencintai kita..agak kcwa disitu..tp nk wat cm mna dh xde jdoh..tema jer la..;(
sob2..sob..(=,=)nk nyanyi la..BERHENTI BERHARAP..

Aku pulang…
Tanpa dendam
Ku terima kekalahanku
Rebahkan tangguhmu
Lepaskan perlahan
Kau akan mengerti
Semua…

Aku berhenti berharap
Dan menunggu datang gelap
Sampai nanti suatu saat
Tak ada cinta kudapat


Seharusnya aku pergi saat aku ditolak..
Seharusnya ku tidak disini lagi..
Menanti ucapan cinta..itu takkan mngkin..
Aku bertahan disini biar ku tahu erti hadirku
Aku takot patah hati,takot jauh darimu
Melupakanmu,membunuh cintaku
Tahukah perkataan kamu melukakan hatiku
Berteman itu indah,dan hatiku xkn setuju
Yg aku inginkan bkn hnya menatapmu..
Mendengar ceritamu
Aku ingin menangis bersamamu,ketawa dgnmu.
Berbagi hati selamanya.
Beri aku kejelasan,apa erti selama ini..
Kau beri aku puji,buat ku tinggi
Kau beriku harapan seperti indah
Namun kenyataan xseindah yg ku inginkan
Salahku terlanjur ingini semua yg ada pada dirimu..
Salahku terlalu berkhayal indah tentang dirimu..
Sebelum cinta ini hina..semampunya aku harus rela
Berhenti mencintamu,dan membunuh rasa ini..
Mohon ajarkan aku melupakan dirimu..
Agar aku tetap kuat tanpa bayanganmu
Mohon jgn dtng lg dlm hidupku.
Bukanku membenci,tapi aku telah disakiti olehmu..
Belajarlah berhenti mencintaimu.

3 comments:

  1. alhamdulillah.. syukurlah.. diberikan perasaan nih. hargai dia. jaga ia sebaiknya.. ;)

    ReplyDelete
  2. rRaMe+lenses-brsyukur sngt walaupun seketika..cinta xsemestinya memiliki..;(
    nelly-hahaha..mmg sngt jiwang..;)

    ReplyDelete

awek cun @ ensem boy kata..: