TeMaNKu

Sunday, March 20, 2011

SAYA SAYANG KAMU

LUAHAN hati seorng manusia biasa:

kamu tau x betapa saya sayangkan kamu? kamu tau x betapa saya cintakan kamu, kamu tau x betapa saya rindukan kamu? saya tau kamu xtau ... susah betol utk saya capai bahagia saya.. saya xtahu apa salah saya, mungkin betol kata org tua saya yang saya belom layak bermain dgn cinta.. tapi hati dan perasaan saya xmampu menolak kehadiran awk.. memang saya dh ramai kenalan sblom nie ..... byk kali saya gagal dlm hubungan yang saya impikan utk hidup bersama selamanya.,,,, saya jelez dgn kwn2 saya yang bercinta bertahun2 bhagia saja dan alhamdulillah mereka berkawen jga.......

awk...

saya bahagia sgt dgn awk,walaupon saya taw siapa awk, saya tau kedudukan awk dan die... ntah kenapa saya tetap xpeduli dgn sume tuh.... hmmmm... walaupon kadang2 saya rasa saya seorang perempuan yang kejam terhadap kaumnya sendiri... =(..... tapi saya dah terlanjur cinta so saya terpaksa lalui nya walaupon perit...

awk mesti pelik kan dgn saya,knp saya biasa je bila awk sebot pasal die... sbenarnya luaran saja saya nmpk cool, sempoy,,, relex,,, tapi hati saya sebenarnya da hancur,,, biasa la wanita memang ada pasaan itu iaitu CEMBURU.... namun saya hipokrit kan diri saya supaya saya xbuat awk kusut,,,, huhu.. tpi pedih nya saya yang tawu awk,, klu awk boleh nmpk keadaan saya ketika itu,,, xtau la saya...


saya sgt terkejut bile awk call saya tpi die disebelah,, sb? sb saya rasa awk langsung xjaga perasaan saya!!!!! awk hanya jaga persaan die,,,,,,,, saya phm keadaan awk.... sb 2 saya masih lagi blh tersenyum dan ketawa bile berckp dgn awk, tapi awk tetap perasan perubhan pada diri saya kan walaupon kita jauh....

awk....

saya pernah terfikir yang saya perlu undur diri dri kehidupan awk.. tapi saya rasa saya xadil utk diri saya dan juga diri awk... saya rasa saya akan bertambah kejam.... kejam pada diri sendiri.... tapi, masih belum terlambat kan klau saya ubah keadaan kita supaya tidak jdi seperti ini.... kerana ia nya masih awal.... sebb apa tau.,,,, sbb saya tau saya xkan menang dlm pertaruhan persaan ini,,,, tapi memang sifat saya seorg yang xmudah mengalah! mengalah,,, perkataan itu memang unik kan.. mengalah utk mendapat yang terbaek @ mengalah untuk melepaskan yang terbaek!!! aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... Ya Allah bantu aku,,,, apa yang penting saya hanya tunggu keputusan dari awk...apa-apa saja keputusan yang awk buat,saya terima....


" Ya Allah.. tunjukkan lah jalan yang benar kepadaku supaya aku tidak membuat kesilapan dalam perhubungn ini.... Ya Allah....sekiranya die milikku,maka kau kekalkan lah hubungan kami tapi sekiranya die bukan milikku, bawalah die pergi bersama bahagianya........."


No comments:

Post a Comment

awek cun @ ensem boy kata..: