TeMaNKu

Monday, May 7, 2012

miSteriNye tkDir ... sebaLik petemuAn aDa keManiSan ... ♥ ♥ ♥

Jika engkau minta aku untuk menjadi kekasihmu.. aku akan mencuba sebaik mungkin.. jika engkau minta aku untuk menyayangimu.. aku akan mencuba sebaik mungkin.. jika engkau minta aku untuk menjaga hatimu.. aku akan mencuba sebaik mungkin.. jika engkau minta aku untuk mencintaimu.. aku akan mencuba sebaik mungkin.. ~tetapi setelah aku berjaya melakukan apa yang kau pinta: jangan minta aku untuk melupakanmu... jangan minta aku untuk membencimu.. jangan minta aku untuk tidak memandangmu.. jangan minta aku untuk berhenti mencintaimu... _ aku tidak akan berjaya melakukan itu kerana itu semua amat berat untukku lakukan... *CintaItuComplicated* ✿•*¨`*•..RAMA-RAMA tidak TAHU betapa INDAHnya WARNA sayap mereka, akan tetapi MANUSIA lebih TAHU betapa INDAHnya WARNA mereka.." Begitulah juga diri kita, TIDAK TAHU betapa INDAH dan ISTIMEWAnya diri kita. Namun begitu betapa ALLAH TAHU dan meng"ISTIMEWA"kan kita dimataNya... Tatkala kita TUNDUK dalam SyariatNya, REDHA atas TakdirNya, TERSENYUM dalam MUSIBAHnya, dan TEGAR dalam ujianNya ✿•*¨`*•..

No comments:

Post a Comment

awek cun @ ensem boy kata..: